نرده حفاظ مدرن و جدید ساختمان

نرده و حفاظ های آهنی مدرن را از دو دیدگاه درونی و بیرونی میتوان بررسی کرد و در هر دو دیدگاه به بعد ماده و معنای آن نیز توجه نمود. از ابعاد مادی نرده حفاظ مدرن و لوکس آهن سازه میتوان به بعد حفاظت و صیانت آن اشاره نمود که آدمی را از ناهنجاری های وارده از دنیای بیرون و اختلالات روانی درونی همچون سپری محکم محفوظ می کند. کیفیت نرده حفاظ با نقش زیبای آنها در ارتباط بوده و به معماران عزیز این امکان را میدهد که با طراحی محل نصب حفاظ های مدرن مثلا پنجره و درب های ورودی با دست انداز کوتاهتر و جبران آن با حفاظ فضایی پر نور و فراخ داشته باشند که سرشار از زندگی و جاودانگی است. لذا سایه روشن های ایجاد شده توسط این نرده ها و حفاظ ها و همچنین دید فراختر از درون و محصوریت از بیرون کیفیت این فضا را دو چندان میکند.

حفاظ مدرن

حفاظ پنجره مدرن چیست؟ حفاظ فلزی در واقع شامل تکه هایی آهن می شود که شما میتوانید از آن ها برای حفظ امنیت بیشتر استفاده کنید. البته اینکه شما انواع مختلف این نرده ها را بشناسید و بهترین نوع آن را خریداری کنید به شما کمک خواهد کرد که امنیت را برای ساختمان خود برقرار کنید. دقت داشته باشید که انتخاب حفاظ آهنی جدید و مدرن ساختمان برای اینکه شما بتوانید نمای خارجی ساختمان خود را زیباتر کنید. در واقع کیفیت و همچنین زیبایی از جمله المان های مهم برای انتخاب حفاظ پنجره مدرن هستند.

حفاظ پنجره مدرن

اگر طراح هوشمندی باشید می توانید فلاور باکس ها و نرده هایی را که قصد دارید در فضای بالکن استفاده کنید را ادغام کنید و با یک تیر سه نشان بزنید! هم گلدان هایتان را سروسامانی بدهید؛ هم نرده های خلاقانه ای داشته باشید و هم نمای خارجی ساختمان را جلوه ای خاص ببخشید. مخصوصاً که این بالکن ها قطعاً در همه طبقه ها اجرا خواهند شد.

نرده پنجره مدرن

حفاظ درب آپارتمان مدرن چیست ؟ یکی از راه پیشگیری از ورود سارقان به داخل منزل حفاظ درب آکاردئون می باشد حفاظ شد سرقت درب آپارتمان یا حفاظ درب آپارتمان داخل ساختمان برای جلوگیری از ورود هر گونه دزد و سرقت به داخل منزل شود به گونه ای که حفاظ های دزد گیر مدرن و جدید درب ورودی ساختمان و آپارتمان میبایست استحکام بالایی داشته باشند . حفاظ برای درب ضد سرقت یکی از راه های جلوگیری از سرقت استفاده از حفاظ درب آکاردئونی برای درب ضد سرقت می باشد که در سایز و اندازه های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شود.

حفاظ پشت درب آپارتمان مدرن

مزایای بهترین محافظ های مدرن و جدید درب آپارتمان

1-دارای استحکام بسیار بالا

2-مخفی بودن پرچ های اصلی درب جهت برش توسط دریل یا فرز

3-به هیچ عنوان جای خالی جهت وارد کردن دیلم و جکهای ماشین را ندارد

4-بسیار روان و کم جا

5-ریلهای مورد استفاده در درب آکاردئونی آپارتمان به صورت سفارشی ساخته شده

و بلبرینگ های درجه یک جهت روان بودن درب استفاده می شود.

6-ظریب امنیتی درب اکاردئونی نسبت به درب اکاردئونی اهنی دیگر 70% بالاتر میباشد.

7-ظاهر بسیار زیبا به جهت کار کردن تسمه های نقش دار در تولید محافظ درب آپارتمان

8-نمونه استفاده شده قفل مخفی و غیر قابل نفوذ در درب اکاردئونی سفارشی


آیا برای ایجاد امنیت و زیبایی محل سکونت یا کار خود به دنبال خرید و نصب حفاظ روی دیوار می باشید؟

انتخاب بهترین حفاظ های مدرن دیوار در واقع شامل نکات بسیاری می شود. زمانی که شما می خواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل مؤثر در انتخاب نوع حفاظ دیوار آشنا کنیم.

حفاظ مدرن روی دیوار

با روی کار آمدن نماهای مدرن و شیک دیگر حفاظ های نسل قدیم همخوانی و چشم نوازی کافی را برای مالکان و خریداران ساختمان ایجاد نمی کند . در خیلی از مواقع دیده میگردد که در هنگام ارائه آدرس به دیگران خصوصیات نمای خارجی و شاخصه های موجود در نمای خارجی ساختمان گوی سبقت را از آدرس پستی می دزدد و این نشانگر این می باشد که زیبایی نمای خارجی ساختمان یکی از مهمترین قسمتهای مورد قضاوت در مورد ساختمان می باشد. باید قبول کنیم که نرده روی دیوار جزء لاینفک نمای خارجی ساختمان می باشد که گاها و در اکثر اوقات بیشتر از جنس و طرح نمای دیوارها و یا در و پنجره های کار شده در نمای خارجی ساختمان به چشم می آید . این که وظیفه اصلی حفاظ روی دیوار ایجاد امنیت برای ساختمان است بر هیچ کس پوشیده نمی باشد اما این امر را نیز نمی شود نادیده گرفت که زیبایی و دیزاین نمای خارجی نیز یکی از مهمترین الزامات یک ساختمان می باشد.

انواع نرده حفاظ روی دیوار آهن سازه با قیمت خرید درب کارگاه نرده حفاظ تهران شامل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ سر نیزه ای سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان ساختمان نشود . ساخت و خرید حفاظ روی دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ نیزار و حفاظ نخل مرداب ) یکی از مواردیست که همواره دغدغه مشتریان ما بوده است.

خدمات آهن سازه

آهن سازه تولیدکننده انواع نرده حفاظ ساختمان برای روی دیوار (حفاظ شاخ گوزنی - حفاظ بوته ای - حفاظ لیلیوم - حفاظ نخل مرداب - حفاظ سر خم نیزه ای و…) - درب آکاردئونی کشویی حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان - نرده حفاظ پنجره آهنی ساده و فرفورژه - درب ویلایی ساده و فرفورژه و همچنین حفاظ برای پله ها و تراس میباشد. آهن سازه همچنین خدمات نصب انواع محصولات از جمله درب های شیشه ای برقی اتوماتیک، جک درب پارکینگی، کرکره های برقی، دزدگیر اماکن و منزل، راه بند و سایبان اتوماتیک را با تیم متخصص فنی خود در سریعترین زمان انجام می دهد.
نرده حفاظ روی دیوار

انواع نرده حفاظ روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی - بوته ای - لیلیوم - نخل مرداب - نیزه ای

نرده حفاظ روی دیوار نیزه به دستانی بر روی دیوار به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و.... ساخته میشود .

درب آکاردئونی

حفاظ درب آکاردئونی آهنی پشت در ضد سرقت آپارتمان فلزی

نصب درب آکاردئونی بر روی تمام مدل در آپارتمان می تواند موجب تضمین امنیت خانه شما گردد .


نرده حفاظ پنجره

انواع نرده حفاظ آهنی برای پنجره بالکن - ساده و فرفورژه

آهن سازه تولید کننده انواع نرده حفاظ آهنی برای پنجره ها بالکن و راه پله همراه با نصب در تمام نقاط شرق غرب جنوب و شمال تهران

درب آهنی فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه آهنی حیاط ویلا

آهن سازه مرکز ساخت انواع درب های آهنی فرفورژه ویلایی و درب ورودی حیاط و پارکینگ می باشد.


کرکره برقی

کرکره برقی پارکینگ و مغازه

کرکره برقی بعنوان درب ورودی و درب دوم پارکینگ و مغازه و موارد دیگر بسیار کارآمد می باشد.

جک درب پارکینگ

جک درب برقی پارکینگ

جک برقی جهت سهولت باز و بسته شدن درب پارکینگ می باشد.


دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن و منازل

نصب دزدگیر اماکن می تواند موجب تضمین امنیت خانه و محل کار شما گردد.

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگی جهت تردد عبور خودرو بسیار کارآمد می باشد.


درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

نصب درب شیشه ای اتوماتیک موجب راحتی در ورودی فروشگاه و اماکن تجاری می گردد.

پنجره upvc دوجداره

پنجره upvc دوجداره

نصب پنجره دوجداره upvc موجب حذف صدای اضافه و آلودگی صوتی می گردد.

603 7800 0912